luni, 14 aprilie 2014

Uite tehnologia, nu-i tehnologia

  Nu vreau să mă laud sau să mă fac de râs dar sunt posesorul unui card de credit MasterCard de la o bancă destul de cunoscută. Nu pot să zic că acest card mi-a adus numai pagubă dar nici nu avea cum să mă îmbogățească că nu asta e rolul lor ci acela de a te face cât mai dator la bancă și ca mai apoi să  plătești suma folosită de pe el de mai multe ori. Lovitura de grație ți-o dă dacă ești puțin tralala la cap și cheltuiești fără ca mai apoi sa uiți să returnezi banii în perioada de grație sau mai rău, când rămâi fără cash și singurii bani pe care îi mai ai sunt sechestrați pe cardul de credit obligându-te astfel să retragi numerar și taxându-te cu comisioane și dobânzi catastrofal de mari. Deocamdată eu am reușit sa țin în frâu plățile absurde de comisioane returnând banii la timp. În urmă cu ceva timp mi s-a emis o factură colosală de către binecunoscutul hoț de buzunare C.E.Z., factură pe care intenționam să o plătesc cu cardul deoarece nu aveam disponibil cash pe măsura facturii. Nu mică mi-a fost mirarea când ajuns în fața singurului bancomat unde puteam face tranzacția operațiunea, mi-a fost refuzată tranzacția apărându-mi pe ecran mesajul; "datorită unei defecțiuni tehnice, tranzacția nu a putut fi efectuată". Puțin mi-a lipsit să înnebunesc și să iau la picioare singurul mijloc de plată cu acest card deși el nu avea nici o vină. M-am calmat și mi-am zis că poate de emoție, mai ales că NU ÎMI FACE PLACERE SĂ LE PLĂTESC HOȚILOR DE BUZUNARE DE LA C.E.Z  facturile am apăsat ceva greșit și am repetat operațiunea. Același mesaj destul de mare la fond, trona fără jenă pe ecran. Acum eu ma întreb :  am greșit eu oare anul și nu suntem în  2014? Oare iar a umblat Dorel la excavator și a distrus cablurile ? Oare România asta se va dezvolta vreodată și vor apărea sistemele AntiDorel astfel încât simpla plată cu cardul a unei facturi sa nu îți mai dea emoții și nervi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină