marți, 9 decembrie 2008

Merita sa te inrolezi in armata?

Acum cateva zile, la un "pahar de vorba" cu un amic, am auzit ca in armata s-ar face angajari si ca el chiar si-a facut cerere de incorporare. La inceput am privit acest subiect cu indiferenta, apoi parca mi s-a aprins un led ( becurile nu mai sunt la moda) si mi-am pus intrebarea : ce ar fi daca m-as angaja in armata? Cum astia de la servici mi-au dat verde cica din cauza crizei, asta ar fi o solutie. Salariul in comparatie cu alte locuri de munca ar fi bunicel, cazare, mancare ce sa mai ca la mama acasa. Treaba e ca odata semnat contractul cu ei, esti silit sa faci ce zic ei. Daca e sa ma iau dupa amicul asta, cica instructia ar fi cam 1 luna ceea ce imi vine cam greu sa cred. Bineinteles ca instructia nu a omorat pe nimeni, chiar daca dureaza mai mult de 1 luna; bunicii nostri faceau un an si ceva de armata si nu se mai plangeau ca le fug femeile cu altii sau ca se ard prin glugile de coceni cu vecinii. In ziua de azi, armata iti aduce o mare belea pe cap si anume faptul ca te trimite vrei nu vrei in tari afectate de razboaie. Asta mi se pare mie cel mai rau, ca maine poimaine mergi si tu ca omu' de exemplu pe strazile Irakului si te trezesti pe la fundulet cu vreo grenada sau calci ca tantalau pe vreo mina si uite asa ajungi salata. Oricum din cate am auzit si eu de la altii cica armata asta domne cam schimba mentalitati cum ziceau bine "astia a lu' parazitii". Adica daca te duci in armata esti barbat adevarat cu diploma ce sa mai. As fi de acord cu aceasta afirmatie, numai ca stiu cativa care au plecat boi si au venit vaci, magari, adica mai rau ca inainte de plecare in armata. Acest lucru s-a intamplat poate si din cauza faptului ca armata era obligatorie. Acum esti angajat, ai salariu si in plus dai si mai des pe acasa, cat sa ii umfli ochii la prietena sau nevasta, dupa caz si dupa ce ai prins-o in pat cu cel mai bun prieten sau cine stie chiar mai rau, cu fratitu'. Daca cumva maine-poimaine vedeti unu' imbracat in verde, tuns zero, care canta melodia de mai jos, nu va speriati nu este hulk sau vreun evadat de la puscarie, sunt doar eu care m-am inrolat in armata.Free Yahoo Smileys


fata morgana-of,mama,pana cand
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină