marți, 23 noiembrie 2010

Te iubesc dar mai gresesc

Sincer, nu pot sa inteleg cum cineva poate sa iti spuna ca te iubeste dar in acelasi timp sa greseasca grav fata de mine. Eu sunt o fire mai grabita si gresesc repede dar imi dau seama repede ca am gresit si incerc sa repar chiar daca uneori nu mai am ce sa fac. Totusi, eu cand tin la cineva fac tot posibilul sa nu repet aceleasi greseli sau chiar sa nu mai fac deloc (chiar daca nu reusesc). Intr-adevar Dumnezeu zice sa ierti si daca esti putin credincios ar trebui sa ti cont de asa ceva dar totusi cand vezi ca persoana in cauza nu iti da pace si greseste foarte des, nu stiu daca mai merita sa inchizi ochii indiferent cat de mult ti la acea persoana. Faptul ca greseste, nu il vad ca o dovada de iubire chiar daca ea (persoana in cauza) zice ca ar face orice pentru mine si ca ma iubeste, ca nu poate trai fara mine etc.. Stau su ma gandesc , poate intr-adevar ar face orice pentru mine dar totusi sa incerce sa nu mai gresesca asta nu o poate face? De ce nu poate sa ma intrebe si pe mine daca e bine ce face mai ales ca greselile ei ma afecteaza si pe mine? A mers o data, de doua ori, de noua ori dar pana cand sa iti ceara iertare si eu sa o iert? Oare nu a simtit ca tin mult la ea si profita la maxim de acest lucru? Intr-un fel ma simt ca un maimutoi de vitrina cand se intampla asta si sincer la inceput acept aceasta postura pana imi dau seama ca imi strica imaginea si incep sa ma trezesc si sa realizez ca s-a invatat ursul ma miere si acum isi bate joc de fagure. Nu stiu ce decizie voi lua doarece deja nu mai pot indura atatea greseli atat de dese si ignoranta fata de cele spuse de mine. Mai astept totusi pana la urmatoarele greseli cand va da rabdarea pe afara si cu gura pana la urechi voi striga: NU, NU MAI POT ! S-A TERMINAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină