vineri, 5 noiembrie 2010

Dinte pauza, lipsa gaura

Uneori stau si ma gandesc de ce unii oameni au idei si scot bani din piatra seaca. Stiu un nene care inainte vindea cvrigi si acum are ditamai masina cu cerculete in fata ( audi ) si nenumarate afaceri ; cum de eu care am avut atat de mult timp liber nu m-am putut gandi la ceva inovator, ceva cu, care sa iasa banii din nimic adica ceva de genu sa fac din rahat prastie. Cred ca genul asta de idee imi trebuie mie ca din munca si din ideile altora deja nu am nici o sansa sa scot bani deoarece trebuisc multi bani si eu nu prea stau bine la capitolul asta. Cand ne intalnim cu vreun amic care nu mai ne baga de mult in seama si care mai ieri iti cerea bani de o bere si acum se plimba ce masina lui straina cu muzica data la maxim nu cred ca ar fi corect sa ne intrebam cum de a facut ala bani cand el nu avea de o ciunga ci ar trebui sa ne intrebam cum facem noi rost de bani sa ne luam o masina mai tare ca a lui. Cred ca romanul nu prea sta bine la capitolul resemnare si din cauza ca sta cu saptamanile sa se oftice din cauza altor persoane care au mai multi bani ca el; uita ca are si el cap si ca daca l-ar schimba din strasina in obiect de gandit poate i-ar reusi si lui figura. Totusi nu e bine sa te agiti si sa crezi ca poti sa desparti oceanele in doua dintr-o pocnitura de degete ca doar nu esti Moise. Nu pot sa zic ca eu stau mai bine la capitoul asta dar totusi eu incerc din rasputeri sa imi schimb mentalitate ca nu prea mi-a fost de mare folos. Un tovaras de-al meu imi spunea ca degeaba am vointa de a-mi schimba mentalitatea ca ma strica cei din jur si nu voi reusi. Eu tin sa il cred mai ales ca sta de cativa ani in Spania desi mai are el apucaturi romanesti ( mi-a tras teapa cu biletul la mare ) s-a schimbat cat de cat. Eu totusi sper sa se aprinda beculetul si la mine si sa imi iasa o afacere care sa imi asigure un trai decent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină