duminică, 12 decembrie 2010

Lacomia strica omenia

Uitandu-ma in jur si ascultand conversatii la diversi si diverse am constatat ca unii au mai putin iar altii mai mult. Pana aici nimic neobisnuit insa, nu pot sa inteleg cum unii care au masini scumpe si conturi babane in banci se vaita mai rau ca aia care abia daca mai au lemne sa incalzeasca apa de mamaliga ca sa nu mai zic de malai sau altceva. In urma cu ceva vreme credeam ca lacomia are limite dar de-a lungul traiului meu tumultos am realizat ca lacomia nu are finish. Eu zic, ca ceva rezerve in banca ,o masina decenta si o casa la fel ar fi de ajuns pentru o familie normala. Nu zice nimeni ca nu ai dreptul sa visezi la excursii la Burj Al Arab sau la un Rolls Royce dar totusi trebuie sa realizezi ca pana la urma aceste vise nu sunt decat fite. Visez si eu la asa ceva dar cand ma trezesc la realitate ma gandesc ca tot mai bun ar fi un matiz secon-hand sau vestitul logan desi nici macar pentru astea nu am in pusculita bani sa le iau. Ca tot suntem in prag de sarbatori si suntem indemnati in numeroase colinde sa deschidem usa, eu zic sa o deschidem mai ales daca avem bani si mai vrem, si cand o vom inchide sa bagam capul intre usa si toc si sa dam cu usa fara numar poate asa cade lacomia din cap si revenim la realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină