vineri, 15 februarie 2013

Nevoie sau fantezie, razbunare sau prostie?

In seara asta stand si avand destul timp de gandire am realizat ca nu pot sa inteleg um unii oameni in special femei isi vand "sufletul" pentru bunuri materiale sau pentru a se razbuna. Cand am zis sufletul nu m-am referit la suflet in adevaratul sens al cuvantului ci la faptul ca unii si unele ar da sau ar face orice sa obtina ceva. Acesti oameni daca s-ar putea numi asa ar fi in stare sa ucida, sa isi dea aproapele "in gat" sa insele sau mai stiu eu ce sa faca. Nu stiu ce satisfactie poate avea o femeie care isi inseala sotul pentru a se razbuna ca o insela. Unde mai pui ca poate o face la servici cu colegul sau cu seful carora le povesteste cat de greu i-a fost cand sotul o insela sau nu o baga in seama crezand ca acela ii va oferi un umar sa planga pe el si ca tot ca o actiune de compatimire se va culca cu ea. Nu! Asa ceva se intampla doar in filme, in realitate acel cineva care o asculta pe fraiera vrea decat sa i-o traga facand-o sa creada ca treaba merita razbunata in acest fel. Exista si varianta cand femeia poate avea cateva fantezii .arzatoare cu colegul sau seful sau poate a incercat si ea ceva nou declarand mai apoi ca a gresit. Pana la urma un om cu suflet mare ar accepta si asa ceva dar daca toata treaba recidiveaza si se mai intampla cam acelasi lucru dar in context putin diferit? Nu cumva ai declarat in mod eronat ca nu mai repeti asa zisa greseala adevarul fiind ca ti-a cam placut ce s-a petrecut si mai vrei? Eu credca asta e adevaratul motiv si ca oricand ai fi in stare sa repeti "greseala" in mod chiar mai elaborat. Am auzit pe cineva ca s-a culcat cu seful ca sa o invoiasca ca trebuia sa stea cu copilul. Asa ceva nu concep ca e justificare sa ti-o tragi cu seful. Sunt fel si fel de magarii facute din placere sau din curiozitate transformate bineintes in nevoi urgente. Sunt curios cat de bine s-a simtit tipa cand si-a satisfacut placerea sau nevoia de liber sau de razbunare. Eu zic ca daca razbunarea a fost motivul calcarii stramb nu a fost cu nimic mai prejos decat persoana care pretinde ca i-a facut rau si ca nu merita nici macar cei doi bani din punguta cu doi bani de tinichea. Exista si varianta cand o face pentru bani. Aici nu pot trage decat concluzia ca e o panarama ordinara si ca mai bine era pomenita daca murea de foame decat daca si-o tragea pe maruntis. Oricum pana la urma asta e parerea mea si ca propabil nu va constitui vreun motiv de a scrie un articol sau o carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină