miercuri, 26 decembrie 2012

Ori suntem Grinch ori nu

    Daca tot a trecut Craciunul 2012 ( ma rog mai e maine si trece ), eu zic sa povestesc cu detasare cam ce s-a intamplat in a mea locuinta in prima zi de Craciun. Intr-adevar nu pot scrie o carte referitor la ce s-a petrecut dar, pot foarte bine sa fac cel putin o propozitie. Poate unii au baut cu prietenii pana dimineata, poate au  fost in cluburi dar eu am ales calea ce mai simpla pur si simplu am incercat sa petrec cat mai putin cu putinta. Nu am facut mari fripturi ci niste mici amarati asezonati cu o ciorba acrisoara de perisoare, o pifite mica si ca desert vreo 4 litri de vin. Unii poate ar considera ca vezi doamne nu prea am stat bine cu finantele si de aia nu am facut mare fast dar tin sa le intorc persupunerea si sa le spun ca nu asta  fost problema ci pur si simplu am decis ca acest craciun sa fie cat mai putin sarbatorit de mine. Am observat ca cel putin in ultimii 2 ani m-am istovit sa fac diverse lucrari de reamenajare in graba de a le finaliza pana la Craciun care mi-au iesit de mantuiala si chiar au trebuit partial refacute si mai mult, unele chiar trebuiesc inca. Poate e o alegere prosteasca din partea mea dar cred ca macar daca nu m-am simtit cine stie bine am redus din cheltuiele din si asa modestul meu buget si asa am ramas cu mai multi bani si mai putine datorii. Afirm ca datorita obisnuintei din anii precedenti nu am fost cel mai vesel om dar trebuie sa ma resemnez si sa sper ca anul viitor nu mai e nevoie sa muncesc pentru Craciun prea mult astfel incat sa nu mai consider Craciunul o povara grea pe umerii mei si sa incerc sa il sarbatoresc cum se cuvine. Afirm ca tarie ca nu am incercat sa ma razbun pe Dumnezeu si oricum nu aveam cum chiar daca pentru unii asta ar fi o explicatie valida. In toti anii am facut tot posibilul ca pe masa de Craciun si pe ce de revelion sa am ceva mai special comparativ cu zilele obisnuite dar anul asta nu prea mi-a stat gandul la asa ceva. Daca am gresit cu ceva nu il voi ruga decat pe Dumnezeu sa ma ierte si pe nimeni altcineva. Poate de revelion  o voi  face si mai lata... cine  stie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină