vineri, 30 noiembrie 2012

Sfantul Andrei

    A venit si ziua cand trebuie sa sarbatoresc pentru a n-oara  ziua de nume (Sf. Andrei ) si m-am simtit dator sa scriu ceva. Nu prea stiu ce sa scriu asa ca mare lucru nu stiu daca voi scrie. Speram sa se aprinda instalatiile de pe srtada dar am sperat in zadar ca astia dupa ce au furat fondurile europene pentru strazile facute de mantuiala pe ploaie s-au gandit sa fac economii si le aprind mai tarziu. In rest toate bune si frumoase, am primit cateva mesaje de la multi ani, am mancat, baut adica am facut ceea ce se pricepe romanul sa faca cel mai bine. Maine e ziua nationala si ar fi un alt motiv ne distram toti nu numai cei de poarta nume de sfant. Cred ca oamenii si romanii ( in spercial rasa romani) cauta mereu motiv sa sarbatoreasca ca sa aiba o scuza sa bea, sa manance si multe alte lucruri sa faca. Nu spuin ca toti faca asta dar marea majoritate respecta parca o traditie si nu se dau inapoi de la nimic cand e vorba de sarbatoare fie ea fabricata sau nu. Pana la urma o viata avem sau cel putin asa stim noi ca avem si trebuie sa ne distram ca maine poimaine raman doar pozele de noi. Va urez un calduros : La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină