joi, 1 ianuarie 2015

La multi ani!

  Ramas singurul "supravietuitor" la ora 03:43 am in seara de revelion 2015 am decis sa astern ceva ganduri. Mai devreme cu cateva ore de 2015 am poposit la un pahar de vorba pe anul trecut pe la al meu var din Pitesti. Pot sa zic ca totul a decurs destul de bine daca e sa nu iau in considerare cateva incidente pe care eu le cataloghez ca minore mai ales ca pareau ca iau amploare dar s-au stins ca jarul dintr-un gratar cand balteste in apa varsata peste el din ditamai galeata. Niciodata nu mi-au placut lucrurile perfecte asa ca nici acum lucrurile nu puteau sa iasa perfect. Desi am baut cateva beri bune si chiar cateva pahare de vin nu pot sa zic ca vad dubluri la litere. Eu in primul rand vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat un 2014 destul de bun si cu impliniri dar in acelasi timp il rog sa ma sprijine si in noul an sa realizez macar cat am realizat in raposatul an. Vreau sa le multumesc tuturor celor care m-au sprijinit si au avut incredere in mine si sper ca nu i-am dezamagit prea tare. Cu speranta pasesc in noul an si vreau in continuare sa ma bazez pe puterile mele care mai cu chiu mai cu vai au iesit la iveala si m-au ajutat sa razbesc cand mi-a fost mai greu. Vreau sa ii multumesc mamei mele care desi din pacate nu mai este langa mine ma vegheaza din lumea mai buna unde a ajuns si reuseste sa imi aduca in minte sfaturile bune de viata pe care mi le-a in timpul vietii. Fara ele cel mai probabil ca nu reuseam sa ajung aici.  Nu plang de anul ce a trecut dar sper ca daca anul 2015 sa fie macar la fel de bun daca nu si mai bun. Oricum : La multi ani, sanatate, fericire si de toate sa-mi dati mie jumatate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină