vineri, 6 iunie 2014

Raul cel mai mic

  Se zice și chiar așa e că în viață dai și de bune și de rele  că dacă ai curaj și inteligența treci peste ele. Eu zic că uneori e nevoie să alegi răul cel mai mic mai ales dacă nu ai de ales. Uneori nu există cale de întoarcere și trebuie să înfrunți cel mai strașnic coșmar. Am mai băgat la cap că niciodată să nu zici că nu se poate mai rău căci cu siguranță vei da peste ceva și mai rău decât ai întâlnit până acum. Nu te crede niciodată superior și nu râde niciodată de situația de rahat în care poate a intrat vecinul, prietenul sau chiar dușmanul că s-ar putea ca  mâine să ai parte de același tratament. Nu e greu sa faci alegeri proaste dar nu e nici ușor să le alegi pe cele bune. Nu te baza pe faptul că până acum ți-a mers foarte bine că nu se știe peste ce vei da în viață și roata e rotundă și se întoarce. Nu există viața perfectă cum nu există om perfect; nu există nu pot, ci doar nu vreau; nu există mai rău de atât nu se poate ci bine că nu a fost mai rău.  Trebuie să nu intri în panică în fața unei situații fără ieșire...și chiar dacă intri calmează-te repede că panicat nu rezolvi nimic ci doar te afunzi mai rău în rahat. Nu fugii de adevărul dureros că într-o zi el va învinge și va ieși la iveala. Sunt anumite situații când regreți alegerile făcute deși e prea târziu. Trebuie să iei aminte la cele întâmplate și să faci tot posibilul să nu repeți tragedia sau măcar să nu faci 100% la fel. Schimbarea se face greu dar cu pași mici și cu determinare vei reuși. Înainte de a te relaxa convinge-te că ai ieșit din prăpastie și ești în regulă, că altfel când vei scoate capul din prăpastie te poate lovi avalanșa. Tot ce am scris aici seamănă cu niște sfaturi și poate nu sunt în cea mai mare măsură să le dau dar 99% din ele sunt din experiența acumulată de mine de-a lungul vieții mele și chiar dacă oarecum le-am conștientizat nu le-am respectat în întregime pot să zic că uneori mi-au fost de mare ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga mare!

Totalul afișărilor de pagină